vineri, 10 ianuarie 2014

Cele mai inspirate nunţi 2013. Episod 2. Vero & Stas Emelianov



Cea mai sporivă nuntă au avut-o Veronica şi Stanislav! Chiar dacă ambii activează în domeniul IT şi chiar dacă iniţial planificaseră o nuntă în acest domeniu, au renunţat la idee în favoarea hobby-ului lui Stanislav - basketball-ul:
 Astfel, am reușit să îmbinăm culori vesele, care aduc zâmbet pe buze și dispoziție bună, și în calitate de bonus, am vrut să fac această zi specială pentru soț. Eram siguri că va fi o zi de neuitat și la fel de specială şi plină de energie ca noi doi.
 Cu privire la stilul nunții, multe idei au fost ale noastre, dar desigur ne-am inspirat mult și de pe internet, câteva căutări pe google.com și pinterest.com ne-au ajutat să materializăm ideile noastre. La fel, am folosit site-ul theknot.com, care este plin de idei frumoase pentru nuntă. Și nu în ultimul rând, foarte multe idei au venit din partea designerului Olga Baiciurina, care este un generator de idei originale, care ne-a simțit felul nostru de a fi și ne-a înțeles dorințele minunat.
– Am început prin a crea invitațiile, care au fost de două tipuri: mai oficiale, pentru rude și oaspeții mai în vîrstă, și mai deosebite, pentru prieteni, care erau în formă de invitație la un meci de basketball între mine și Stas.
 În ziua nunții, mesele au fost decorate cu vaze înalte în care erau mingi mici de basketball, iar vârful vazelor era acoperit de flori în nuanțe alb, verde și portocaliu. La fel, a fost decorată și o mică masă la întâmpinarea oaspeților, unde printre băuturi, dulciuri și fructe, am avut păjituri cu elemente de basketball. Tot acolo, am avut un colțișor cu fotografiile noastre din copilărie și adolescență. Elementul principal - broşă în formă de minge de basketball îmbinată frumos cu panglici verzi şi portocalii a fost prezentă pe pernuţa pentru inele, buchetul miresei, paharele mirilor. Fiecare masă avea numele unei echipe de basketball, astfel, oaspeții deveneau membri ale echipelor.
 – Un alt element al decorului, era pomul cu mesaje de urări și felicitări. Fiecare oaspete lăsa câte un mesaj drăguț pe niște mingi de basketball din hîrtie, pe care le atârna pe pom cu ajutorul panglicilor. Mingile cu mesaje urmează să fie ataşate în albumul cu fotografii.
– Pentru a distra oaspeții, am avut o groază de accesorii pentru poze - măști haioase, ochelari, chiar și un photo-stand cu LeBron James și  majoreta echipei Lakers. În acelaşi timp, magicianului Gary Cozma uimea oaspeţii prin trucuri distrăgîndu-i pe oaspeţi de la plictiseală atât timp cît noi îi întâmpinam pe alți nuntaşi.
– Nici dansul nu am vrut să fie ceva obișnuit, așa că am hotărât să ne încercăm puterile la un tango pasional pe undele frumoasei piese Por Una Cabeza. 
 Tematica nunții ne-a oferit șansa de a face poze vesele și originale pe terenul de basketball și de a juca un pic în ziua nunții, fapt ce ne-a ridicat mult dispoziția. Un alt moment, a fost de fapt o surpriză din partea moderatorului nostru MC Mike, care ne-a facut un montaj video haios, în care diferite vedete, din lumea basketball-ului și nu numai, ne-au felicitat cu aceasta sărbătoare. 
– Așa cum noi suntem niște firi vesele și nebunatice, am hotărât să le facem o farsă oaspeților - am avut și o tortă artificială, care a fost scăpată intenționat de personalul restaurantului. Torta artificială a fost decorată cu aceleași culori portocaliu și verde. După ce oaspeții au fost liniștiți şi informaţi că au participat la o farsă, a fost adusă torta adevărată, care nu a fost una obișnuită - era formată din mici torte pentru fiecare oaspete având ca element decorativ o minge de basket. Top-ul tortei era în formă de teren de basketball, pe care stăteau două figuri în formă de jucători de basketball - băiatul cu papion și, respectiv, fata cu voal de mireasă.
 În calitate de mulțumire pentru oaspeți, am avut două lucruri: prăjituri cu urări (fortune cookies) și foto-magneţi cu poze făcute în aceeași seara împreună cu oaspeții, așa că spre sfârșitul evenimentului fiecare oaspete s-a ales cu câţiva magneţi, care o să le amintească mereu de noi și acea zi minunată. 
– În general, ne-am străduit ca acest eveniment să fie deosebit, atât pentru noi, cât și pentru oaspeții noştri, să ne rămână în amintire tuturor și să ne aducă zâmbete de fiecare dată când o să ne amintim de acea zi. De aceea, ne-am dorit să avem un party în care ne vom distra cu toții, lăsând la o parte toate tradițiile nunții moldovenești cu tot respectul pentru ele. Deorece nu am inclus acele tradiții în programul nostru, am avut mai mult timp pentru dans și veselie. Fiecare își vede această zi importantă în felul său. Noi așa am văzut-o și suntem nespus de bucuroși că ne-a ieșit totul așa cum am planificat. 
















Sursa poze: Olga Baiciurina, Facebook.
Sursa video: Youtube, omino.md.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu